کد مطلب: 107270
بسيج يعني بر افراشته شدن پرچم انقلاب در تمام صحنه ها و حرکتي است جهان مشمول
تاریخ انتشار : 1393/09/04
نمایش : 1452
فرمانده برتر پايگاه بسيج شهرستان اردل با بيان اينکه بسيج حرکتي جهان مشمول است افزود:امروز پرچم بسيج که همان پرچم انقلاب اسلامي در تمام صحنه ها و جهان برافراشته شده و تمامي دشمنان را مات و مبهوت کرده است.
سجادصالحي اردلي صبح امروز در گفت و گو باخبرنگار هفت چشمه با تبريک هفته مبارک و مقدس بسيج به فعاليت هاي  خود در بسيج اشاره کرد و افزود:بنده از سال 1379 عضو بسيج داش آموزي شدم و فعاليت هاي فرهنگي خود را شروع کردم  و چون فعاليت در بسيج را  جزءافتخارات خوددانستم عاشقانه و با حضوري آگاهانه خدمت کردم .
صالحي افزود:به لطف خدا و دعاي شهدا از سال 1388 به عنوان فرمانده پايگاه بسيج شهداء اردل انتخاب شدم  که در سال 1389 بسيجي نمونه و  امسال هم به عنوان فرمانده برتر پايگاه بسيج شهرستان انتخاب شدم.
ايشان دليل انتخاب شدن خود به عنوان فرمانده  برتر پايگاه بسيج در سطح شهرستان را انجام فعاليت فرهنگي  و اقصاد مقاومتي در سطح شهر اردل دانسته و گفت: تا جان دارم  پشيبان ولي فقيه و ادامه دهنده را شهدا خواهم بود چرا که مسيري بهتر از اين راه نيست.
وي در ادامه بسيج را حرکتي جهان مشمول دانست و افزود:امروز  پرچم بسيج که همان پرچم انقلاب اسلامي در تمام صحنه ها و جهان برافراشته شده و  تمامي دشمنان را مات و مبهوت کرده است.
وي بسيج را مظهر اقتدار و عزت انقلاب دانست و افزود: بسيج امروز دشمن را در تمامي عرصه ها به زانو درآورده و موفقيت رزمندگان در کشورهاي لبنان، فلسطين، سوريه و عراق در مقابله با گروه هاي تروريستي چون داعش، به دليل الگو گرفتن از روحيه بسيجي ملت ايران است.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg